Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Atual
Previous Editions
Submissions
Notícias
policies
Contact
Editorial Team
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 1 (2023): A ARTE DE ESCREVER
Vol. 15 No. 1 (2023): A ARTE DE ESCREVER
Fluxo contínuo 2023
DOI:
https://doi.org/10.26823/rnufen.v15i1
Published:
2023-03-31
Full Issue
Editorial (Português (Brasil))
Artigos
A saúde mental dos estudantes universitários em tempos de pandemia
Beatriz Evangelista de Araújo, Lorena Schalken de Andrade
PDF (Português (Brasil))
Emergency Remote Teaching and Mental Health among University Students in Brazilian Northeast
Shirley Macêdo, Julio Cesar Sol Posto Oliveira, José Luís Amorim
PDF (Português (Brasil))
Estudos Téoricos/Ensaios
The hospital psychologist performance from the perspective of the Person-Centered Approach
Andréa Batista de Andrade Castelo Branco, Rafaela Firmino Leite, Pedro Cavalcante Lessa
PDF (Português (Brasil))
DIGITAL GAMES IN ADOLESCENCE
A STUDY ON THE PERCEPTION OF YOUNG PEOPLE WHO PLAY FROM THE PERSPECTIVE OF GESTALT-THERAPY
Simone Subi
PDF (Português (Brasil))
Boredom and Positivity: Between Heidegger and Byung-Chul Han
Marcos Vinícius da Cruz, Andressa Melina Becker da Silva
PDF (Português (Brasil))
A Vivência de jovens ansiosos: um estudo fenomenológico
Bárbara Naves dos Santos, Josiane Maria Tiago de Almeida
PDF (Português (Brasil))
Adoecimento e suicídio: uma leitura gestáltica do documentário "Elena"
Carlos Roger Ponte, Sarah Nayana Moraes Cavalcante Silveira
PDF (Português (Brasil))
LEARNING TO ATTEND ON PSYCHOLOGICAL DUTY
TRAINING IN CLINICAL PSYCHOLOGY
Lucca de Menezes Passos Barbosa, Paulo Eduardo Rodrigues Alves Evangelista
PDF (Português (Brasil))
Relato de Experiência
Cartas para Clarice: oficina de escrita com alunos do ensino fundamental
Fabio Scorsolini-Comin
PDF (Português (Brasil))